tirsdag den 3. april 2012

Jeg er så glad....





Jeg har været heldig endnu en gang..Jeg har vundet hosBirgitte med annekset og idag kom pakken..1 zinkfad,2 zinkpotter, en vase, lavendel, en saks samt en lille ske..Wauvvv nogle lækre sager, 1000 tak Birgitte...Og så benyttede jeg lige chancen for at vise de æg & hjerter jeg har vundet hos millevanille, og som jeg idag har gipset ind ;) nu mangler jeg bare at pynte dem..Det skal jeg gøre i duften af lækker lavendel..Uhmmm, jeg er så glad idag ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Sikke fine gevinster ... Hvor har du været heldig. God påske til dig og din familie ...
    Kram Dorthe

    SvarSlet
  2. Hejsan!
    GRATTIS till dina fina vinster, så kul!
    Ha en fin vecka och en skön påsk!
    Kram,
    Titti

    SvarSlet
  3. Gratulerer med flotte gevinster! Lavendel dufter jo så godt!:)
    Nyt påsken!

    SvarSlet