søndag den 14. april 2013

Søndag..

Hej alle i blogger-land..
Hold da op der er gået lang tid siden sidste indlæg, 7mdr faktisk..I mellemtiden har min blog været "hacked" af min datter, som har lagt pænt tøj og konfirmationsønsker ind ;) for det er nemlig lige om hjørnet her hos os, puha...Der er godt nok meget, som skal ordnes, så jeg får nok heller ikke lige så meget blogger-tid i den kommende måned, men jeg håber snart at vende rigtigt tilbage, for jeg har da savnet det...Håber det går godt ude hos alle jer andre, og ha`en god søndag..

7 kommentarer:

  1. Så koselig at du er tilbake:) Regner med det er mye som skal ordnes og planlegges til konfirmasjon. Vi har ei som skal konfirmeres til neste år:))
    Lykke til med planleggingen:)
    Ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha`, ja der er rigtig mange ting at tænke på, og huske ;)

    SvarSlet
  3. Så koselig å høre fra deg igjen:)
    Ja, det er masse forberedelser til en sånn dag:) lykke til :)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage og rigtig god weekend :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Have you at any time wondered how he was in a position
    to produce that chiseled physique that was for the include
    of Muscle and Fitness magazine?

    Feel free to surf to my weblog :: Top

    SvarSlet
  6. Koselig blogg :))
    Håper du fortsetter :))

    Klem Bente

    SvarSlet
  7. Jeg håber du engang vender tilbage som blogger og viser billeder af dit smukke hjem :-) Rigtig skøn blog du har dig.

    SvarSlet