onsdag den 8. februar 2012

Medicinskab..


Min mand og mig var heldige for maaange år siden, da vores sygehus skulle renoveres at finde ikke mindre end 2 super lækre medicinskabe smidt i containeren imellem mursten og alt muligt andet affald..Jeg er stadig helt pjattet med det, og det bruges som endnu en " udstillingsmontre "til alle mulige sager..Har blandt andet nogle små skønne glas i, og er der noget, jeg ikke kan stå for, ja så må det være glas ( men det er jo en helt anden historie ) jeg har også en gammel sølvæske fra min mormor og en del forskellige " hækle- ting" som min mormor også har lavet, samt en stor stak gamle franske aviser fra 1917, stående i det lille skab..God onsdag aften til alle, og så en lille bøn om en masse krydsede fingre for min elskede mormor, der skal ha ny hofte imorgen, åhh bare alt går som det skal..

4 kommentarer:

  1. Så fine skabe i har været heldige med der. ! Jeg håber det er gået over alt forventning med din mormor. :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte..Tak for din kommentar..Ja vi har været meget heldige med disse skabe, og skønne mormor/ olde`s operation er gået super..Puha en lettelse, så venter der bare en masse genoptræning. Camilla

      Slet
  2. Takker for din søde kommentar vedr heldragten denne gang er det min :-)))Hun er ikke til lyserød.Knus Else

    SvarSlet
  3. Hei..
    Fant frem til bloggen din på det nye nettstedet VI.:) Eeeelsker det gamle medisinskapet ditt!!
    Måtte berre legge meg til som følger her hos deg :)
    Klem, Catharina

    SvarSlet