fredag den 27. januar 2012

Fredags-fri..


Her er der lavet en flot tegning, ved siden af hans spiseplads..


Viklet ind i tyl...


Her som " brudepige " , siger mine ligeså skøre piger..


Med nytårsbriller, til ære for fotografen..


Her er kongen som lille, nu er der ikke plads til hele kroppen i den lille stol mere..
 God formiddag, jeg har fri, altså endnu en gang skal den bruges til oprydning, rengøring og tøjvask..Men jeg bliver lige nødt til at fortælle, hvad morgenen startede med ;)..Vi har jo ham den tossede, sjove, skøre, højtelskede kat Sofus..Hvis nogen er i tvivl om, hvad jeg mener, så se her på billederne :) Han startede dagen med at smide en mus på gulvet, og nøj han var stolt..Nu fortæller jeg noget, som må forblive en hemmelighed :) af frygt for nabolaget..Men eftersom han er tosset, har han sommeren igennem kommet hjem med kæmpe store vandplanter med rodnettet på, og sågar 2 gange en åkande..Der må være nogen i vores kvarter, som er rigtig trætte af ham, men hvor har det dog set sjovt ud, når han stolt har slæbt det hjem, og lagt det foran fødderne på os..Men schhhh, ikke sig noget til nogen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar