søndag den 25. marts 2012

Lavendler, ukrudts-spørgsmål & exorcisten...






Nej et skønt weekendvejr..Vi startede på torvedag lørdag morgen, og jeg kunne da ikke få armene ned, da jeg så de havde sommerfuglelavendler med..Så 2 af dem, og en masse andre lækre vækster kom med hjem..Mine 2 piger var med, og som den ene sagde " kan du ikke tage en trækvogn med næste gang ;) , for de måtte jo også slæbe poser..Nå nu til spørgsmålet om, hvad det er for en sød ukrudtsplante, jeg så i hobevis, da jeg cyklede den anden dag ?? Selvfølgelig måtte jeg ha nogle med hjem i en vase, men hvem er de ;) ? Nå og så til mit forårskort fra JDL , som jeg faktisk synes er helt uhyggeligt..Pigen minder mig lidt om hende fra exorcisten, så hun er altså kommet ned i en kurv, så kan jeg ikke se det hele..Ha en god søndag aften...

4 kommentarer:

  1. Hej Camilla! Jeg tror, dine fundne ukrudtsblomster er Skræpper. Så for at blive lidt i det "spookie", har du nu både Skræpper og exorcist - driller :) Men... jeg synes altså, skræpper er meget dekorative både som blomst og blade. På min blog kan du se mine søde Hornvioler og Stedmoderblomster. God dag! Kh Gitte.
    Ps.: Hvornår skal vi høre lidt om Hansi...? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte..Det kan godt være, det er skræpper, jeg har ikke helt forstand på det. ;) Og ja ham Hansi er jo et kapitel for sig ;) han må komme på et andet tidspunkt, når samlingen bliver lidt større hos mor ;) hihihi..God dag til dig også, kh Camilla..

      Slet
    2. Ja... det vil jeg glæde mig til - altså mere om Hansi - men det er ikke sikkert din mor er lige så glad - Hø, hø :) Kh Gitte

      Slet
  2. Hej,
    Beklager jeg kke har fået sendt endnu, men det har være noget dårlige dage med hovedpine. Jeg sender herfra i morgen. :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlet