onsdag den 29. august 2012

Onsdag...





Hold da op, hvor får jeg ikke blogget noget som helst...Min tid går på job, til møder, og når jeg så kommer hjem, er der 2 rigtig meget snakkesalige " mors piger " ;) , som selvfølgelig har en MASSE at fortælle, og nå ja , så er der jo også en hel del huslige pligter....Jeg har lige fået en iphone, har installeret blogger, bare for at prøve, og det resulterede i, at jeg fik slettet mit sidste indlæg :)  Men billederne de er skønne, de første viser et rigtigt " loppe-scoop " , lækre opsatser i jern, dem elsker jeg bare...Derefter følger 2 billeder fra Kbh, hvor så der bare hyggeligt ud...Vores dag gik også på vores nationalmuseum, her stammer skiltet fra, men det er altså også de voksnes paradis, hvis man interesserer sig for historie, gamle ting og dukkehuse...;) Der blev jeg næsten 5 år igen, hihi....

3 kommentarer:

  1. Øvelse gør mester Camilla :) Men godt at du har fundet ud af at bruge telefonen ;) god aften ! Knus

    SvarSlet
  2. Kjenner meg igjen:) døgnet skulle gjerne hatt litt flere timer for å få tid til alt:)
    Og som de andre sier, øvelse gjør mester:)
    Nydelige bilder:)

    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlet
  3. Nydelige urner! For ett funn :)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Hilsen Grete

    SvarSlet